Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Svarg | użytkownik

imię i nazwiskoSvarg Fiorgynn adresŁódź zarejestrowany31.01.2008 @22:19:38 ostatnio na stronie10.02.2016 @19:15:31

introwertyk i socjopata

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwsvargfiorgynn.deviantart.com
digarty41 komentarze162 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D + kit, czasami Canon EOS 350D + Tamron SP AF 28-75 mm f/2.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dfxtomek    28.03.2008 @09:14:46
patrząc na oceny ... nie powiedział bym że biedę ... pozdro
_______
*** foto & Ps w wolnych chwilach ***
~cress8    26.03.2008 @15:19:06
nie jestem urazona twoim projektem ;/ po prostu mi sie nie podoba i nie musisz sie zaraz burzyc... i nie jestem zadnym beznadziejnym EMO;/
~cress8    25.03.2008 @20:03:55
hahahah emówka...wez przestan nie mam z tym nic wspolnego zreszta napisalam ze motyw z zyletkami mi sie nie podoba i nie jest ciekawy wiec tyle jesli o to chodzi nie wiem tylko skad wyciagnales wnioski jakobym byla jakims 'emo'
~sarej    25.03.2008 @14:31:12
Niestety, mylisz się. Poza tym to dziewczyna. nie jest za bardzo "słit" wiec nei spelnia emo wymagań ;p
_______
"Kto rano wstaje ten się nie wyśpi"
~alicjaaaaa    24.03.2008 @19:29:30
nom. wesołych (juz minionych) świąt. ;d
~alicjaaaaa    23.03.2008 @12:06:37
eee..
lepsze obwisłe niż pusty łeb.
~partycja    23.03.2008 @10:31:52
To na przyszłość: nigdy nie oceniaj kogoś na podstawie jednego zdjęcia, bo się na tym kompletnie nie znasz, Mój Drogi...
~partycja    21.03.2008 @00:17:36
I wszyscy pode mną, którzy wystawili podobne oceny też nie mają gustu, tak? Nie odpisuj, to było pytanie retoryczne.
Popracuj, natomiast, nad sposobem zwracania się do kobiet, szacunek przede wszystkim z odrobinką samokrytyki i będą z Ciebie ludzie. Nawet jeśli jesteś Emo,
pozdrawiam, Patrycja
~loose    20.03.2008 @20:24:12
a co za różnica ile mam lat?
~skowronia    19.03.2008 @22:04:36
Ja... ja sie boje... nie umiem ... łeeeeeeeeeeeeeee ;(;(;( :D
_______
"Im mniej człowiek wie tym łatwiej mu żyć, wiedza daje mu wolność, ale unieszczęśliwia"
~Sponder    18.03.2008 @17:22:04
_______
Tyler's not here. Tyler went away. Tyler's gone.
~Pejterek    10.03.2008 @01:25:12
intuosa 3, choc w zestawieniu z pentagramem ten ostatni jest jak chinska zabawka to jednak ma swoje wady dzieki i zdrawiam
_______
wszyscy ludzie z malej wioski, piekni, madrzy, pelni troski
parali sie koszykarstwem, przeplatajac klamstwo lgarstwem...
~cocomad    09.03.2008 @23:18:58
Marudzisz.
_______
spoko kefir.
~kulmen    09.03.2008 @22:25:33
nie
_______
'so get your knife
and come in
and lay down
now kiss me'
~cocomad    09.03.2008 @21:37:26
Apropos czego?
_______
spoko kefir.
~samo26    09.03.2008 @20:46:28
dzięki wielkie ;D podziwiam
_______
...życie w tym punkcie jest powikłane...
~aszurbanipal    29.02.2008 @09:39:17
jakość zbiedzona specjalnie :P
+sliwka    29.02.2008 @00:52:42
......jak się będziesz zajmował taką fotografią, to znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania Cię nurtujące: )
ostatnio edytowane: 2008-02-29 00:53:09
+sliwka    29.02.2008 @00:49:46
obraz jest jeden, powtarza się 3 razy...ze względu na 3 otworki
+sliwka    29.02.2008 @00:49:07
..wysil oczy! : )
~Horrorist    24.02.2008 @20:28:25
nie Oli tylko Ole!
wg mnie to ciao.poczytam wiecej
_______
The real Rocknrolla wants fuckin more
~Horrorist    24.02.2008 @20:14:10
myślisz ze tamto co napisałes było głębokie? to tylko słowa których uzyłes nadały takiego wrażenia.ciuciubabka , smierć i życie.a te ukrzyżowane psy? to jakiś behemoth chyba miał niedobry wpływ .pozdrawiam.Ole!
_______
The real Rocknrolla wants fuckin more
~Sponder    24.02.2008 @20:06:08
mhm, to masz problem faktycznie :D
_______
Tyler's not here. Tyler went away. Tyler's gone.
~PreatorisArt    24.02.2008 @20:03:16
w sumie racja nuta pesymizmu musi być żeby był jakiś kontrast i żeby było ciekawiej jak by każdy pisał optymistycznie to by sie niedobrze robiło. Ja tez w sumie nierobie uśmiechniętych rzeźb 3majsie
~Sponder    21.02.2008 @22:42:07
ale tam już dawno nic się nie dzieje, nie warto. olej to. jest po chuju lirycznie :D
_______
Tyler's not here. Tyler went away. Tyler's gone.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt